Hoppesagåsa Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Jeg får ikke fram hustak på tastaturet! Når jeg skal f.eks 'x i annen', vil jeg har det på formen <hustak> 2 ikke som et forminsket og opphøyd 2-tall. Lenke til kommentar
TiaZzz Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Ligger ikke ^ rett ved enter, over '? shift pluss den tasten. Kommer det ikke fram noe, så prøv en space rett etter. Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 4. august 2002 Forfatter Del Skrevet 4. august 2002 ^^^^^^^ Takk! ^^^^^^^^ Igjen var det spacebaren som var løsningen (jeg tenker på den $ cd .. affæren for et par uker siden. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Quote: Den 2002-08-04 20:48, Hoppesagåsa skrev:^^^^^^^ Takk! ^^^^^^^^Igjen var det spacebaren som var løsningen (jeg tenker på den $ cd .. affæren for et par uker siden. :wink: Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 4. august 2002 Forfatter Del Skrevet 4. august 2002 Quote: Den 2002-08-04 23:08, smetho skrev::wink: Det var meg som ble tyna forrige gang, det vil si forsøksvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå