Deadringer Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Old Mans Child er kvalitets black metal! Pagans Prosperity anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Old Mans Child er kvalitets black metal!Pagans Prosperity anbefales på det sterkeste! Absolutt! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) http://morkegjemsel.tk, for all your needs. Endret 9. august 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Trenger du ny musikk, så styr unna metallen litt. Prøv deg med andre sjangrer.Forsøk litt psykedelisk eller progressiv rock fra 60 og 70'tallet. Der finner du tusen ganger mer knask en metallsjangeren noen gang vil kunne by på. Sjekk ut band som Hawkwind, Jethro Tull, Jefferson Airplane, Traffic, Procol Harum og Amon Düül II. latterlige snager er det du finner på de årstallene. hold deg til det som er nå Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Trenger du ny musikk, så styr unna metallen litt. Prøv deg med andre sjangrer.Forsøk litt psykedelisk eller progressiv rock fra 60 og 70'tallet. Der finner du tusen ganger mer knask en metallsjangeren noen gang vil kunne by på. Sjekk ut band som Hawkwind, Jethro Tull, Jefferson Airplane, Traffic, Procol Harum og Amon Düül II. latterlige snager er det du finner på de årstallene. hold deg til det som er nå evt. så er det latterlig å latterliggjøre noen av delene.... Virker ikke som du har noen proggete band på listen din, men sjangeren byr på mye snask.(Ikke nødvendigvis mer enn metal ) Hvis trådstarter vil utforske prog så kan han kikke i prog-tråden... Endret 9. august 2005 av TLZ Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) *Redigert bort* Endret 9. august 2005 av anth Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 /me anbefaler: Kittie: Emo/goth-jenter som rocker hardt ^^ OTEP: Hardcore med kvinnelig vokal, herlige riff og fantastisk bassist. Mudvayne: Et av mine desiderte favorittband. Spennende vokal og kanskje den fremste "nye bassisten" i rock. Knorkator: Tysk humormetal, gartnerlosjen møter Rammstein. Excrementory Grindfuckers: Tysk grindcore som satte en ny standard innenfor sjangeren. Carpathian Forest: Et av de litt mindre kjente svart metal-bandene fra Norge. Anorexia Nervosa: Fransk ekstremmetal som blander det symfoniske med det brutale. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) OTEP: Hardcore med kvinnelig vokal, herlige riff og fantastisk bassist. Anbefaler særlig Otep hvis du liker Slipknot(da særlig pre-vol materialet). Selv begynner jeg å bli litt lei av det. (Men digget det når jeg først begynte å høre på det) EDIT: ARgh! Leif! Endret 12. august 2005 av TLZ Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Old Mans Child er kvalitets black metal!Pagans Prosperity anbefales på det sterkeste! Joda! Endret 9. august 2005 av anth Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) OTEP: Hardcore med kvinnelig vokal, herlige riff og fantastisk bassist. Anbefaler særlig Opeth hvis du liker Slipknot(da særlig pre-vol materialet). Selv begynner jeg å bli litt lei av det. (Men digget det når jeg først begynte å høre på det) HAHAHA! Du er ikke den første som har lest/skrevet feil på den der. ^^ Endret 9. august 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg vil anbefale deg å "grave" litt tilbake i tid, sånn 1970-1980, etter god gammel Black Sabbath! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg vil anbefale deg å "grave" litt tilbake i tid, sånn 1970-1980, etter god gammel Black Sabbath! Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hvis du er interessert, så har du jo "Black box" som omfavner de største Black sabbath albumene på 70' tallet! Altså, en sammlepakke! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Skjekk også ut Far Beyond Driven og Vulgar Display of Power albumene fra Pantera... Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 du kan jo sjekke ut noe av kreator, slayer, susperia, immortal og opeth Lenke til kommentar
953 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Innan alternativ rock av den hardare typen, er Finger Eleven absolutt å anbefala. Prøv til dømes "Good Times", "Awake and Dreaming", "Suffocate" og "Obvious Heart". Og alt-rockens kongar Pearl Jam er definitivt verdt å oppdaga dersom du ikkje har gjort det frå før. "Jeremy", "Animal", "Better Man", "Given to Fly"... Legendarisk band. Me gler oss alle til deira nye plate seinare i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå