TiaZzz Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 På tide at jeg spør om noe også. :smile: Jeg har i skrivende stund ikke brenner, men har planer om å kjøpe meg en. I den sammenheng lurer jeg på noe. 1. Støtter cdparanoia "Buffer underrun"(Eller hva nå enn båten heter)? 2. Er det alternativer til cdparanoia(som underliggende system)? 3. Hvilke brenneprogrammer anbefaler dere? Selv likte jeg Burncenter veldig godt(testet det på en maskin til en kolega). 4. Noen andre tips? Jeg har ikke googlet noe spesielt på emnet(note to self; rtfm!), men uansett er det sikkert flere som setter pris på tipsene deres. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 forumsøk er genialt, ikke sant? :smile: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=39058&forum=27 les der.. Lenke til kommentar
TiaZzz Skrevet 4. august 2002 Forfatter Del Skrevet 4. august 2002 Quote: Den 2002-08-04 20:48, bidz skrev:forumsøk er genialt, ikke sant? :smile: Ohh. Right back at me. :smile: Quote: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=39058&forum=27les der.. Been there, done that. Svarte ikke på alle spørsmålene mine. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 vel, cdparanoia støtter buffer-underun teknologier - det samme gjør cdrecord og cdrdao. cdrecord og cdrdao er også meget bra. f.eks. kan cdrdao brenne .bin/.cue iso'er uten problemer. freshmeat.net :smile: Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 cdparanoia leser vel bare Audio spor på cd'er, ser ikke helt hvorfor den skulle støtte buffer-underun, du trenger ikke noe grafisk frontend til den heller. ('$ cdparanoia -B "fraspor-tilspor" "filnavn"' gjør jobben). Se 'man cdparanoia'. Så godt som alle brenneprog jeg vet om bruker cdrecord til brenningen, og den støtter de vanligste buffer-underrun teknologiene, ihvertfall Sony og Plextor brennere. Jeg bruker gcombust, en grei, minimalistisk frontend til cdreckord, gjør jobben for å si det sånn. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 En ide kan jo være å kjøpe en brenner som har buffer-underrun implementert i hardware, så slipper du å tenkte noe mer på det problemet :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå