LowBalls Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 hei, jeg har sett på reklame på tv at man kan få med en dvd spiller på kjøpe vis man leier film fra dem sin internett side men nå har jeg jo selfølgelig glemt den sida noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 www.film24.no www.brafilm.com ? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 nei, har sjekke de sidene Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Du er sikker på at det ikke var omvendt? Du får en dvd vis du kjøper en DVD spiller? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Er det den reklamen L`easly eller hva den heter. Han mannem med den gule bilden kommer og monterer pc`en eller hva det var? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg var innepå en av de leie-DVD over nettet-greiene som tilbød en DVD-spiller om du bandt deg for så og så lenge. Husker ikke i farten hva den het, men kan du ikke søke på "DVD-leie" eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå