hanekam Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 topic sier vel det meste. lei av å sette i bf2 dvd'en i hver gang jeg skal spille. det er kjipt. funker det uten? er det noe man kan laste ned og hvor? Lenke til kommentar
since91 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Høres litt "pirataktikt" ut... Eller? Lenke til kommentar
hanekam Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 det kunne jo hende det var en metode her som ikke var. ulovlig da. men hvis det ikke er en annen metode så..... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 "funker det å spille bf2 uten cd rom?" Topic er feil. Det er ikke CD Rom, men DVD Rom, *pirke* neida Men jeg forstår ikke holdningen til Gamer om ulovlige/pirate ting når man har kjøpt en legal kopi av spillet/whatever. Kan egentlig ikke hjelpe deg i tilfelle. :/ Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Det finnes en enkel måte uten å ha DVD'en i ja.. Fatter egentlig ikke hvorfor det ikke er lov å snakke om det her på forumet. Er jo ingenting ulovlig med det.. Har du kjøpt et spill, så er det stress å ta ut og inn cd'en hele tiden.. Så jeg spør like godt her. Kjære moderatorer / admins, hvorfor er det ulovlig å snakke om no-cd filer her? Sier "no-cd filer" så jeg ikke avslører det "ekte" navnet på filen siden det er "ulovlig".. Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 1.Lag et image(ISO fil) av DVD. 2. Bruk Daemon Tools til å laste inn imaget. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Siden den einaste måten trådstarter kan få hjelp på innebærer å bryte retningslinjene som dykk alle har godkjent, så tek eg like godt å stenger denne tråden. Kjære moderatorer / admins, hvorfor er det ulovlig å snakke om no-cd filer her? At det står i retningslinjene burde vel vere god nok grunn. Hw.no nettverket har valgt å føre ein streng linjene når det gjelder piratkopiering, og godt er det. Meiner du at retningslinjene, som du har godtatt ved å melde deg inn på forumet, bør forandras så får du ta det opp under tilbakemelding-forum. (No uttaler eg meg som privatperson, og mine meininger stemmer ikkje nødvendigvis med forumstyret sine.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg