bureaucrator Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 hvilket program fungerer for økning av refresh rate i xp som også fungerer for spill, f.eks. quake 3? Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 her er en side som tar for seg akkurat XP og oppfriskings fixer til både ATI, Nvidia og andre. NVRefreshTool linken (www.nvrt.net) på den siden fungerer immidlertid ikke men her er en link til en side hvor du kan laste siste utgave av NVRefreshTool ellers så kan du prøve med dxdiag - override og taste inn ønsket hz, men etter mine egne erfaringer så fungerer det kun på D3D spill (UT f.eks) og ikke opengl spill som fortsatt vil kjøre på 60hz. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 har du nvidia kort, så bruk RivaTuner (www.guru3d.com har denne), der kan du bruke 60hz refresh-rate overrider, som fungerer på _alle_ nvidia drivere, uansett. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 rivatuner er veldig bra selv bruker jeg refreshlock. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 4. august 2002 Forfatter Del Skrevet 4. august 2002 takk; skal prøve dem Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Mulig jeg er helt på jordet nå, men har ikke Power Strip en slik funksjon? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 http://forum.hardware.no/search.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå