MallRaT80 Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Jeg lurer på om det går an å endre på multiplierne på Aopen AK33? har lyst å klokke maskina litt uten å kjøpe nytt HK lissom.... Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Sorry man kan ikke endre på multiplier på AK33, kun Front Side Bus (FSB) kan klokkes høyere i bios eller med ett program som følgte med hovedkortet... Men det vil jeg ikke annbefale da systemet kan bli ustabilt :sad: Desuten er det lite og hente på overklokking via FSB.. kanskje du greier og presse den til 103/104XCPUmultiplier... så glemm overklokking på AK33... Lenke til kommentar
MallRaT80 Skrevet 27. november 2001 Forfatter Del Skrevet 27. november 2001 usj, d va d jeg frykta...:sad: får vel spare t et ordtlig kort da..:sad: Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Det gjør jo ikke så mye så lenge kortet ditt er stabilt og greier ... Har selv AK73pro :smile: Du kjøpe deg jo bare en større CPU (prosessor) ettervært... eks en duron 950 MHZ til 643.00 på http://www.databutikken.com/no/ så selger du den du har får noen hundrelapper... Da blir jo ikke differansen stor :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå