The Nimrook Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Nvidia Geforce 6800GT+Battlefield = Går Ikke! Jeg har begynt å spille Battlefield, men det hakser! Noen har fortalt meg at du kan "fikse" det! Men han visste ikke hvordan! Så jeg trenger HJELP!!!! Haksingen skjer ved jenve mellomrom. og jeg tror ikke det er for dårlig skjermkort! Endret 6. august 2005 av The Nimrook Lenke til kommentar
decent Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Slå av alle forcerate program, evt sett alle refreshrate verdier til default. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 prøv å reinstallere drivere, for så å installere den nyeste patchen til bf2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 1-2-3 stengt tråd, endra topic? Anyway.... Hva slaks "haksing"? Installert drivere? Kjører du AA x4 el. lignende? Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 still ned på detaljer og AA, AF..... du beskriver problemet litt dårlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå