Simkin Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) flere som ser frem til 2'ern ? http://www.themovieblog.com/archives/2005/..._2_trailer.html ikke den helt store traileren, men Endret 6. august 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Joa, ser fram til den. Synes det er litt synd at det er en ny regissør, siden James Wan viste potensiale i Saw, men men. Traileren viste ikke så mye nei, men nok til at filmen ser like ekkel ut som den første edit: leif Endret 6. august 2005 av Dimitrij Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 (endret) er det en ny regissør? får håpe den blir like bra som den første da Endret 6. august 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg elsket eneren, og slutten overrasket med definitivt. Denne traileren, dog, gav meg ingenting. Ikke bare sier den utrolig lite for utenforstående, men den var jo 80% tekst. Får håpe den funker, da Lenke til kommentar
W Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg elsket eneren, og slutten overrasket med definitivt. Ditto Må si jeg ser fram til denne filmen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå