mr_lf Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Har Vista som hoved-OS på pcen min, har dog en laptop som jeg bruker. Skreiv en liten review her. Fungerer i og for seg bra. Men stoler mye mer på XP enn det jeg gjør på Vista, selvom det virker bra. Når programmer "klikker" er Vista flinkere til å finne og forklarer hva som har skjedd. Har brukt Vista i noen dager nå, og har kun måtte gå igjenom en reboot når pcen gikk til standby, og den ikke kunne vekkes. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 er det mulig å bare få tak i internett explorer 7, uten å måtte installere vista? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Ja det er mulig med det er jo mye Bugs i IE7 også da. MEN du må ha Windows XP Home/Pro Engelsk. DEt vil si at du må ha en engelsk versjon av XP. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 ja jeg har det, men er det bare betatestere som får nedlaste det eller har jeg som en vanlig bruker lov til å teste ut ie7. Gidder ikke å prøve meg på vista da jeg vet at hardwaren min ikke vil fungere uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå