Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Praktisk leveransetid på ADSL fra Nextgentel

Anbefalte innlegg

Har netopp bestilt ADSL fra nextgentel i trondheim.

Lurer på om det virkelig tar sålang tid som 3 uker, eller om de bare oppgir så lang tid for å være sikre på å oppfylle leveransetiden?

Sist jeg bestilte ADSL fra de (flere år siden) tok det ikke noe så lang tid..

Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan jo være at jeg hadde maks uflask, og jeg hadde ikke tolerert det dersom jeg ikke allerede hadde bredbånd.

Det tok dem 2 månder bare å finne ut at det var fullt på min sentral siden jeg ønsker SHDSL :thumbdown:

Dette er jo en ting som de skulle ha funnet ut i løpet av en dag.

Bytter nå til Bluecom. Vi får se hvordan det går :whistle:

Lenke til kommentar

de brukte over 4mnd da jeg bestilte adsl i 2001. og grunnen var at adslmodemene var i københavn og det var streik (eller no) så de fikk ikke transportert modemene til bergen (lol wtf?).

men etter den tid har jeg ikke ringt til kundeservicen deres på 4 år så jeg er litt lucky bastard i den forstand.

Endret av charlie di meola
Lenke til kommentar

Jeg bestilte ADSL fra NGT selv for noen mnd siden.

Først gikk det uendelig tregt, de loved innen 3 uker og lovet at jeg skulle kunne få vertfall 3MBIT, men etter at sjekk var unnagjort så kunne jeg få max 1mbit ned eller.no slikt.

I tillegg til det så ble det bare mere og mere ventetid etter som dagene gikk. Sendte mail og ringte til de. De kunne verken gi noen forklaring på hvorfor jeg ikke kunne få det jeg hadde bestilt, heller ikke noe god forklaring på hvorfor det tok så lang tid, de sa bare det tar så lang tid som det tar.

Så har desverre for deg heller ikke noe positivt og komme med angående levering fra NGT.

Endte opp selv med CanalDigital Mega (2050/2050) og de leverer 3MBIT til meg begge veier, og leverinstiden etter stor pågang fra meg var ca 1 1/2 uke! :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg bestilte ADSL fra NGT selv for noen mnd siden.

Først gikk det uendelig tregt, de loved innen 3 uker og lovet at jeg skulle kunne få vertfall 3MBIT, men etter at sjekk var unnagjort så kunne jeg få max 1mbit ned eller.no slikt.

I tillegg til det så ble det bare mere og mere ventetid etter som dagene gikk. Sendte mail og ringte til de. De kunne verken gi noen forklaring på hvorfor jeg ikke kunne få det jeg hadde bestilt, heller ikke noe god forklaring på hvorfor det tok så lang tid, de sa bare det tar så lang tid som det tar.

Så har desverre for deg heller ikke noe positivt og komme med angående levering fra NGT.

Endte opp selv med CanalDigital Mega (2050/2050) og de leverer 3MBIT til meg begge veier, og leverinstiden etter stor pågang fra meg var ca 1 1/2 uke! :w00t:

Det var det svaret jeg også fikk. "Det er sånn systemet er", "det tar den tida det tar"..

Det er det jeg skal si når de skal ha penger av meg også. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...