Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Liten bump her Snakket med kjørelæreren i går, må bestå teorien innen 3 uker hvis jeg skal få oppkjøring i november (sinnsyk kø). Så, hva er beste framgangsmåten for å øve? Hva er viktigst å kunne? Har ett program på pc'en, Trafi, som virker veldig bra, mye vanskeligere spørsmål enn på teoriprøven.no. Prøver meg litt med det, og boken skaffer jeg i neste uke. Høres det ut som en plan? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Les litt i boken, løs noen spørsmål og ikke drøy det for lenge, det er lettere enn du tror. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Ikke gjør annet enn å lese nå i helgen. Ta prøven på mandag. Står du, er du ferdig med saken, hvis ikke kan du fortsatt rekke det innen 3 uker. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Takk for tipset, men får ikke boken før på fredag. Testene som du må betale for på zensor.no, er de gode/vanskelige nok? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Jeg skummet gjennom boka én gang, så tok jeg en test. Det holdt, men jeg gadd aldri få vite hvor mange feil jeg hadde; det hadde kostet meg 40 min i kø. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Takk for tipset, men får ikke boken før på fredag.Testene som du må betale for på zensor.no, er de gode/vanskelige nok? Jeg mener de var vanskelige nok, men det var før de "nye" prøvene kom, så det er med et visst forbehold jeg sier det. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Ikke betal for tester; de gratis er mer enn gode nok. Et par kjappe google-søk, og 5 min til å sjekke seriøsitetsnivå skulle være nok til å finne et par gode tester gratis. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Har Trafi på pc'en, virker ganske vanskelig, og begynner å komme meg der. Tror jeg skulle klart å bestå teorien uten å lese boken, men er ikke villig til å satse 6000 på det, som det vil koste hvis jeg stryker flere ganger.... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Pugg programmet du har. Så sjekker du på www.bilmc.no, klarer du testene der, uten feil, står du (der vil ikke si at du styker, selv om du ikke klarer de). Endret 20. august 2005 av sluffy Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Teoriproven kan lett taes uten noen form for teoretiske traffikkale kunnskaper Et par kamerater dro meg med på testen uten at jeg fikk forberede meg på noen måte og jeg stod med glans (18 feil). Tenk logisk og bruk lang tid så skal du se det går veldig bra Lenke til kommentar
Battone Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg vil så absolutt anbefale å betale de 30 kr elns som man betaler for prøvene... Leste ikke boka, kun tester på nett.. Fikk samme test som var på zensor.no, mener det var der ihvertfall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå