Christian86 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 skal ta teorien (litt forsinket), hva er best måte å forberde meg på? linker til tester osv? hvordan er prøven lagt opp nå? gjerne beskrivelse om hvordan feil beregnes osv Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Utrolig rar spørsmål iallefall. Jeg skjønte ikke bæret, selv om jeg greide teoriproven.no fint. Men jeg fikk 27 feil og sto da Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 http://www.zensor.no/Bil/ Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Les boka. Jupp, eller så ender du opp som meg, stryker 3 ganger Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg leste boka to ganger og strøk med 30 feil. To ganger til i boka og jeg står med 10 feil. Du kan jo også ta prøvene på http://www.teoriproven.no http://www.trafikkportalen.no (OBS: noen gale svar på spørsmål) http://www.vegvesen.no/teoriprovedemo/teorihtml/default.htm Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 har da vitterlig lest boka for å si det sånn, sist gang leste jeg og hadde 1 poeng fra å bestå. Har jeg grunn til å bekymre meg dersom jeg - leser - fjerner de 12 poengene vikeplikt og kjøreteknisk utgjorde - leser notatene - tar de online testene (gratis) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg leste aldri boka. Du må være alles helt. Artig å sykle? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Jeg leste aldri boka. Du må være alles helt. Artig å sykle? antar han stod, men hvorvidt kjøringen er bra kan vi jo lure neida Lenke til kommentar
sim Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Jeg leste aldri boka. Du må være alles helt. Artig å sykle? Jeg er nok alles helt, ja. Leste aldri boka, fulgte heller med på teorikurset. Teorikurs er nyttig. Iallefall synes jeg det. Fikk det inn muntlig i tilleg, noe som ofte gir bedre utbytte enn å bare lese det selv. Endret 6. august 2005 av sim Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Spørsmålen er ikke så veldig vanskelige da. Det er bare å tenke logisk, så går det bra. Også er alle svaralternativene med Kan i riktige Nesten alle ivertfall. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg leste aldri boka. Du må være alles helt. Artig å sykle? Trenger ikke lese noen bok for å bestå teoriprøven. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Trenger ikke lese noen bok for å bestå teoriprøven. Så røff du er Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Har strøket 2 ganger.. fikk 5!! Paragraf spørsmål siste gangen.. hadde det ikke vert for de så hadde jeg bestått Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Strøk for to dager siden, men jeg forventet ikke annet. Paragrafspørsmål er hat. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Trenger ikke lese noen bok for å bestå teoriprøven. Så røff du er Altså, jeg sier ikke jeg ikke trenger det. Har ikke tatt den en gang. Men, enkelte er såpass observante ellers, og kan ta til seg lære på andre måter enn gjennom bøker. Om du skjønner? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 prøvene er ALT for lette , di burde være 10X vanskligere . når alle kan klare og ta teorien er det bevis for at prøvene er for lette , det burde vær vansklig og få lappen . Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Strøk for to dager siden, men jeg forventet ikke annet. Paragrafspørsmål er hat. har veitrafikkloven i lovsamslingen og fikk 5 i det på vk2 kurset, så skal nok greie meg (lover og meg er kjemi hehe) Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Prøvene på nettet er lette, ja. Teorikurs syns jeg er bortkasta penger, om du greier å lese da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå