LowBalls Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 hei, jeg lurer på om det er noe forskjell på 6600GT Gigabyte og 6600GT Club3D jeg ser på netshop at de har Club3D til 1390 mens Gigabyte koster det 1495 er det stor kvalitet forskjell på disse kortene? Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Kvalitetsmessig er de nok ganske like. Den eventuelle prisforskjellen kan være hvilken bundle som følger med kortet. Tips: Du får Club3D kortet billigere på Mpx Lenke til kommentar
corcky Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Begge kortene er basert på referansedesignet til nVidia. Det som eventuelt skiller de er kjøleløsning, bundle, farge på kortet. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 så hvilket kort ville dere gått for? Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg ville personlig gått for Gigabyte sin versjon.. Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Begge kortene er basert på referansedesignet til nVidia. Det som eventuelt skiller de er kjøleløsning, bundle, farge på kortet. Hvis begge har referansedesign har de lik kjøleløsning og farge Edit: Side by side. Endret 7. august 2005 av nikhuse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå