Elleen Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Når noen sender meg en film på MSN messenger 7.0 så kommer det opp en sikkerhetsadvarsel om at filen er blitt sperret. Hvordan får jeg det vekk?? Endret 6. august 2005 av Elleen Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Du kan slå av brannmuren i windows. Lenke til kommentar
Elleen Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Nei, det hjalp ikkje! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Har du noen annen sikkerhetsprogramvare fra microsoft? Hva jeg gjør hvis jeg skal sende filer over msn messanger: * Gi filen nytt "etternavn". Eksempel: "test.exe" -> "test._exe", "test.avi" -> "test._avi". Da blir det sannsynligvis ikke stoppet. * Send filen. * Mottakeren må gi filen originalnavnet. Lenke til kommentar
Elleen Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Jamen da blir vel filmen ødelagt?? Vil jo gjerne at det skal fungere . Har jo gjort det før.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jamen da blir vel filmen ødelagt?? Vil jo gjerne at det skal fungere . Har jo gjort det før.. Filene blir ikke ødelagt om du endrer filnavnet en million ganger. Jeg vet at windows advarer mot dette, men det trenger du ikke å bry deg om. Jeg garantérer at det ikke er skadelig i det hele tatt. (pass på at du vet hva det originale navnet er, ellers må du prøve deg frem) Lenke til kommentar
Elleen Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 okai, men det er jo litt stress å gjøre det på den måten. Må vel gå ann å bli kvitt den blokkeringen?? Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 http://programmer.no/art.php?artikkelid=15022 Tipper det lille verktøyet her kan gjøre jobben for deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå