ASDASDKL2131 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Et genialt tips du kan gjøre.. Bestill 25mbit fra NextGenTeleller UPC/Chello så kan du sette opp 2 public servere også kan du sette opp noen internett sider Så kan du tjene masse penger Nei, det kan du ikke. For det første så er det altfor dårlig utlinje til det, og det er vel heller ikke lov til å tjene penger på internettlinjen sin, med mindre man har bedriftslinje. Lenke til kommentar
Smork Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Åja.. Det viste jeg ikke :S Men men.. Han kan jo starte en liten bedrift.. Det kan bli ganske bra Broren til en kompis av meg, han har en bra bedrift! Og den eies bare av 2 stykker, og det er bare dem som jobber der JPI-Data.com er ialle fall siden deres Endret 17. august 2005 av Smorky Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) No koster også bedriftslinjene ein del meir enn dei private linjene. Samt at ein webserver på ei 25Mbit adsl2-linje, er ganske dårlig ide, då så og sei all last går ut av serveren(upload), og det er jo den veien hastigheiten "stinker". Korleis du skal få kobla den scsi-baserte cheetah-disken på ein hk med ide og sata-kontrollere er meg uforståeleg. Edit: kommenterete serverpc-forslaget: Endret 17. august 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå