Nimzo Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Har installert og avinstallert det flere ganger. Det som skjer er at når jeg skal inn i config eller hva som helst i ffdshow så kommer det opp en rundll error. Samme skjer om jeg prøver å configurere det ifra settings i Zoomplayer f.eks. What is wrong? How to fix? Lenke til kommentar
schwami Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 du kan prøve vlc for å se om du får problemer med ffdshow i det programmet. Hvis du fremdeles får problemer, vil jeg gjette på at det er noe galt i windows-registeret, som ikke blir fikset selv ved avinstallasjon/reinstallasjon. Bruk da system mechanic eller et annet program for å sjekke feil der. Bedre det enn å reinstallere windows, i hvert fall... Lenke til kommentar
tmv Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Har installert og avinstallert det flere ganger. Det som skjer er at når jeg skal inn i config eller hva som helst i ffdshow så kommer det opp en rundll error. Samme skjer om jeg prøver å configurere det ifra settings i Zoomplayer f.eks. What is wrong? How to fix? 4619138[/snapback] Sjekk denne> http://avforum.no/forum/showthread.php?t=20805 Gjorde susen for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå