l0l89 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg har et Word dokument som er full av bilder. jeg vil lagre disse bildene. Åssen gjør jeg det? Jeg har prøvd å trykke "kopier" og så "lim inn" i paint,men da blir bildet bare sånn rart,fargene blir helt anderledels Så jeg lurer på åssen jeg kan få lagre disse bildene mine fra ferien min ...? takker får svar Lenke til kommentar
arcade Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Vær oppmerskom på at bilder som er montert inn i word har en tendens til å bli lavoppløselige. Enkleste løsningen for få ut bildene som jpg i ok kvalitet, er å lagre word filen som et html dokument. Bildene vil da legge seg i en egen mappe, forhåpentligvis med originaloppløsningen. Arcade Lenke til kommentar
kvase Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 kan jo bare ta skjerskudd av dokumentet dit så kan du lagre det som jpg. kan jo bruke et dedikert program for kopiere det du har oppe i word. exsempel. XnView http://www.xnview.de/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå