tomahg Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hvordan er en ASUS M6N med ATI MOBILITY RADEON 9700 - 64 MB egnet til spill? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Det går fint det. Men du kan ikke ha maks oppløsning i helt nye spill. Hvis du nevner spill du vil spille så kan jeg prøve å gi deg et mer presist svar. Jeg kjenner ikke til resten av pcen, så det hadde vært fint med ei liste over spesifikasjoner. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hvordan er en ASUS M6N med ATI MOBILITY RADEON 9700 - 64 MB egnet til spill? Helt greit.. blir det samme som 9700 128mb (skiller bare ca 200 poeng i 3D mark) Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Jeg kjenner ikke til resten av pcen, så det hadde vært fint med ei liste over spesifikasjoner. Takk for svar så langt Her er Link til spesifikasjoner Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg kjenner ikke til resten av pcen, så det hadde vært fint med ei liste over spesifikasjoner. Takk for svar så langt Her er Link til spesifikasjoner Spill som går fint på Radeon 9700 128mb: * WoW i ganske høy oppløsning, ikke fulle detaljer. * Half Life 2. * Doom 3. Det vil også gå fint på denne pcen. Men dette er ikke noen spillepc. Hvis batteritid ikke er viktig, så kan du få en pc med AMD64 og x700-skjermkort til samme pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå