Dwagon Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 min gruppe liste "Anime Freaks!" "BAKA" "Buddies" "COD" "Folk" "Folk fra lille Afrika" "Mine Folk" "WoH - HW-GW-Guild" hadde før en som het *OMG BORTVEKK!!" hvor blokka folk var.. men sletta den og dem... så mye letter sånn Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Familie Folk Venner Kjente Hw.no Frakobet Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Alskens laktoseintolleranse - Gode kompiser Famile - Familie.... Jenta mi - Dama (hun har flere adresser) Diverse - Diverse folk jeg ikke snakker med så ofte Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Kjører Online/Offline grupper. Brukte før. Kjentfolk lokalt Klassen Andre kjente Andre folk Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg er kongen: Online Offline Lenke til kommentar
Musty Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 jeg bruker online/offline, og kommer mest sannsynlig til å alltid gjøre det, selv om jeg nå i det siste har oppdaget at det hadde vært smart å ha grupper. er mange på listen min nå jeg ikke har snøring på hvem er.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Andre HW Mongoer Skole Speider Svømming Ukjente Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg kjører dette: Familie HW Skolen Ukjente/Vetta f hvem er Venner Funker flott. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Bruker : Familie Gutelus Jentelus Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Gutar Jenter slekt Frakoblet Lenke til kommentar
Scotchi89 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Familie Gode venner ("Gode" for å få de høyt opp..) ****** (Min mohaaclan..) Kjente Ukjente -------------------------------------------------------------- Tenker på å bytte når jeg begynner på vgs, kommer vel til å sortere venner etter skolen de går på. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Dette har jeg. /Øø._.oO:-:~*[(> Pewzekatter <)]*~:-:Oo._.øØ\ /Øø._.oO:-:~*[(> Fri3ndz <)]*~:-:Oo._.øØ\ /Øø._.oO:-:~*[(> Ch1x0rz <)]*~:-:Oo._.øØ\ /Øø._.oO:-:~*[(> Deilgzt.no-p33pz <)]*~:-:Oo._.øØ\ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Mine: 'No Group' 'Andre' 'Blokkerte/slettet' 'djz.no' 'Hw.no' 'Hw.no GT' 'Hyggelige folk' 'Ski' 'UR' 'Offline' That's all. Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 For å være ærlig, hvordan kan du ha ØNSKER på hva de forskjellige gruppene på MSN heter? Du ser etter ett navn, trykker på og deretter kommuniserer. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 -Familie -IRC -HW.no -Noen folk -Venner Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg er kongen: Online Offline Haheha, så lættiz. Dette har jeg. /Øø._.oO:-:~*[(> Pewzekatter <)]*~:-:Oo._.øØ\ /Øø._.oO:-:~*[(> Fri3ndz <)]*~:-:Oo._.øØ\ /Øø._.oO:-:~*[(> Ch1x0rz <)]*~:-:Oo._.øØ\ /Øø._.oO:-:~*[(> Deilgzt.no-p33pz <)]*~:-:Oo._.øØ\ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg er kongen: Online Offline Hehe, har akkurat samma. 10x bedre da. Ser jeg hvem som er pålogga til enhver tid. Dog, hater når folk bytter navn, finner dem aldri igjen blant de 150 jeg har på lista.. Goophy, hvor ligger jeg..? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Goophy, hvor ligger jeg..? Blokkerte/slette vel. Neida pusen, du er jo hyggelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå