fxwz Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Tenker å rydde opp litt i kontaktlista mi, og tenkte bare å lage en tråd hvor jeg kunne få noen gode ideer. Tenker i hovedsak å dele opp alt i to grupper. Eij gruppe med fålk som jeg har lyst til å snakke med, og ei gruppe med folk som jeg bare har, samt med kompiser da, snakker ikke så ofte med de, så de passer inn der føler jeg. Kom med ideer.! Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 jeg har: - = [ friends ] = - - = [ hibu ] = - - = [ others ] = - det holder Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Famile Friends Kjente Ukjente Bruker "friends" for at den skal være nesten på topp.. har jeg "venner", så detter den gruppa helt ned i lista.. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg har: [ Slaskebomser ] - het venner før men ble lei. [ Raringer ] - Folk jeg snakker med om jeg kjeder meg [ Idioter ] - Blokkerte folk. Men hva med: [ Artifolk med hår på ] [ ZzZzZz ] Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Får kanskje fyre av med noe slik: *VIP's* Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Vel, synes egentlig ikke at det blir helt rett å pælme noen av vennnene mine på søppeldynga jeg ass. Men får vurdere å ha tre grupper da. Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 -=*VIP`s*=- -=*söppeldynga*=- -=*friends*=- Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Damer Andre folk Endret 6. august 2005 av Andreaz_ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) "Jenter jeg har høvla" "Jenter jeg ikke vil høvle" "Jenter jeg fremdeles prøver å høvle" "Mannfolk" Funker best hvis du er bifil, ettersom du da kan bytte ut "jenter" med "personer" og eliminere en kategori edit: eventuellt kan du slå sammen "Jenter jeg ikke vil høvle" med "mannfolk" kategorien... Endret 6. august 2005 av MrLee Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 DamerAndre folk der har du den Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Da går vi for Andreaz_ sitt forslag, så får jeg prøve ut dette en dag, så vil jeg komme tilbake med resultater og meninger imorgen. Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Min er: Glassmaneter - venner Brennmaneter - blokkerte jævler Sengeteppe - Folk fra diverse forum Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 1 - HW.no - 1 2 - HW.no - 2 3 - Familie 4 - Eksklassen 5 - Eksskolen 6 - Medier & Kommunikasjon 7 - Venner 8 - IRC/Diverse 9 - Annet OJE! Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Venner Klassen Familie Ukjente raringer som har msn-adressa mi Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 jeg har: Folket mitt godkjent Hw-folks Idioter og ukjente kjentfolk Søtsaker viss det ga noen ideer:) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg har; Punk Satan (14) Sarkastiske Hatter (87) Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hjelpe meg, hvorfor har dere så mange grupper?! Er vel så mye orden at det blir rot. Klarer meg fint med online / offline. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Jeg har: Andre Damm Familie HW Skole The Daily Prophet Frakoblet Men jeg burde få gjort noe mer med HW-gruppa/Selve listen. Har jo nesten bare folk fra HW nå. Edit: La til den siste gruppen. Endret 6. august 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå