Brugle Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hei, min bærbare skrivebords erstatter ble stjålet og nå lurer jeg på hva jeg skal kjøpe. Dell XPS Gen 2 Eller en lett liten bærbar og en stasjonær pc? Penger er forsåvidt ikke et problem, men skal ikke bli noen astronomiske summer. Jeg vil gjerne ha en eller evnt. to pc'er som dekker jobbe og skole behov, men også spille bruk ( Ikke noe Battlefield 2, men litt ytelse er å foretrekke) Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Tofustew Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Det er vel mest et spørsmål om smak og behag. Selv foretrekker jeg 2 pcer. Med spillingen på den stasjonære greier den bærbare seg med svært tynne og billige spesifikasjoner. Når det kommer til spilling kan ingen bærbar kan måle seg med de beste stasjonære uansett. Dessuten, en bærbar blir aldri så behagelig å jobbe på som en stasjonær. Og så er jeg en ustrukturert slask. Når det ikke er noen spill på den bærbare så faller jeg ikke for fristelsen heller. Lenke til kommentar
Brugle Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Jepp, men da går jeg nok for to oppsett, noen som har noen å anbefale. Jeg har egentlig falt litt for Dell når det gjelder bærbar. Stille og bra. Til den stasjonære gjelder 19" og god til spill. helst kostnad effektiv og ikke beste av det beste. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Visst du vil spille men ha en god men alikavel billig PC, vil jeg anbeafle mitt oppsett: 3 ghz intel. 9600 radeon, jeg har non-pro, men det spørst hvor mye du vil bruke, 9800 pro går for rundt 1000kr på tilbud, dette vil jeg anbefale. 1024 ram. Dette kjører jeg HL2, WoW osv, mange av de "gode" spillene på. Ikke høyeste grafikk, men midt på treet, med 9800pro vil du klare det nermt toppen. Dette er midt forslag, Jeg vil tro dette er ganske billig. 474 hovedkort, eller hvilket nr det er. Håper dette hjalp litt. Pris jeg TROR: rundt 6500kr Lenke til kommentar
Brugle Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Vel jeg har vel 20k og bruke på en lett og liten bærbar pc og en stasjonær en. Så litte granne dyrt kan det jo bli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå