Richard87 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Eg holde pa med og lage en Mediaplayer som kun bruke Speech Recognition for kotroll, dvs, ingen knapper eller sant tull, men nar eg kjore det pa min pc, sa nekte PC'en og snakka tebake(eg bruke og Direct Speech Voice), men pa den andre PC'en min, sa nekte ann og reagere pa stemme kommandoer, men den snakker faktisk(de kjorer Win2k), ka for nagen innstalasjons filer trenges for og stotte Direct Speech Voice og Recognition? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg antar du må laste ned følgende fil: http://activex.microsoft.com/activex/contr...ent2/actcnc.exe Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Voice recognition er helt ubrukelig; det er bare fancy, men helt fullstendig ubrukelig der en har tastatur eller mus tilgjengelig. Lenke til kommentar
Richard87 Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Det er sa feil, hva vis det er et programm som ligger i bakgrunnen UTEN vindu(dvs lite skjerm plass/ingen skjerm etc) sa er TTS og SR perfekt... spesielt vis det funker skikkelig, og DET GJor det, har lagt en 100% fungerende media player kun med TTS og SR... legger til en helt ny dimensjon av UI programmering... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Nemlig? har køddet med det der selv, det viser seg at global hotkeys er mye mer effektivt, pluss at det tar aldri feil, eller gjør noe uten at du mener det. Dessuten krever SR at det er helt stille i rommet, noe som det automatisk ikke er med en Media Player. Det er veldig fancy, skal ikke si noe på det, men hvor brukbart det er til annet en når du ikke har henda fri (som i bilen) så er det helt ubrukelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå