thinkdifferent Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Lurer på om dette er et bra bytte: AMD Athlon XP 2000+ m/ ei dårlig kjøleribbe. AsRock socket A HK m/ Sata og Raid TwinMos 512 mb ram mot: Intel P4 1,9 GHZ m/ boxed vifte Helt standard HK (packard bell=null overklokking) m/ RD ram støtte 2x 128 mb RD ram Lenke til kommentar
Mott Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 spørs hva du vil ha . Unnskyld men jeg synes begge så like dårlig ut. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 vet at begge to er dårlige.... dette er en gjestemaskin... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hadde ikke byttet. Dette bare på bakgrunn av rammen. 512 vs 256 er stor forskjell. Og du er sikkert ikke villig til å putte mer penger i systemet Lenke til kommentar
x-ray-cat Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hvor stor harddisk er det med i den pentium maskinen? Jeg synes du skal la være å bytte blant annet pga. rammen og at du kun skal bruke den til gjestemaskin. Vet du om eieren er interessert i å selge? Er personlig på kikk etter en pentium 4 1.8 eller 1.9 ghz som er basert på Northwood... Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Tror ikke at eieren er interessert i å selge pga. han vil ha en gjestemaskin. Det er bare disse delene som vi (kanskje) skal bytte, ikke noe HDD eller annet. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 mener xp2000+ er et lite hakk raskere enn p4 1,9 Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg hadde ikke byttet!! Mest på grunn av ram, men og på grunn av hk. Liker å vite hva som sitter i maskina. Lenke til kommentar
Klovlid Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 en må også huske på at den andre maskina var det RAMBUS ram, altso en høgare klokkefrekvens. 800mhz etter det eg huskar var på denne tida. Eller er det berre eg som rotar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå