- Cre8or - Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Denne filmen har 3 forskjellige versjoner: - Den vanlige som fås kjøpt i Norge på 114 min (UK versjon) - Den originale på 144 min (USA/Canada versjon) - Den helt usensurerte på 154 min (Japansk versjon) Noen som vet om det er mulig å bestille den usensurerte fra en nettbutikk? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Kunne vært moro og sett den japanske versjonen - noen som vet hva som er lagt til? Fant forresten 144min versjonen her Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 DÅÅÅRLig Hva da? Den vanlige versjonen? Den orginale versjonen? Den usensurerte versjonen? Enten kan du uttype svaret ditt med en begrunnelse, eller så kan du holde de unødvendige kommentarene for deg selv. Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Trur den originale versjonen bla a har med at Wendy Torrance kommer inn i et rom med fullt av knokler.. Den originale og uklipte filmen har fått "Rated X" i flere land så den burde være værre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå