Magnus Holm Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Siden jeg ikke har snakket med han som skrev innlegget legger jeg bare til link Her er en dagbok som jeg lo meg i hjel av Dagbok fra Tromsø Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Stakkars mann! 25. desember: God forbanna helvetes jul! 50 cm til av den forpulte snøen i natt. Men morsomt var det Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Det føles så godt. Jeg elsker de små hvite pillene de gir meg. Jeg lurer på hvorfor jeg er bundet fast til senga... noe så morsomt er det lenge siden jeg har hørt. :!: Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Dagbok fra Tromsø Har bodd 3 år der oppe, og gudene skal vite at det er nok snø der..... Kjenner meg litt igjen med snøploger - ødelagte snøfresere - måke og ødelegge spader osv.. hehe Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Snøen var pakket så hardt av snøplogen at jeg brakk snøbrettet. Trodde jeg skulle få hjertefeil. Hvis jeg får tak i den forbanna fyren som kjører den plogen skal jeg dra ham gjennom snøen etter balla og slå ham i hjæl med det brukne brettet! Dette var det eneste jeg smilte litt av. Jeg bor i Tromsø. Og til slutt ble det et fint eventyr.. rett og slett. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) jeg bor i tromsø selv, men det der var en overdrivelse. I tromsø har vi aldri hatt -20 C - -30 C. det der med at snøplogen er litt sant. vær gang det snør så blir starten av innkjørselen innpakket av snø. Det snør heller ikke så mye her oppe. men artig historie :!: Endret 7. august 2005 av K9 Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Historien er helt konge, om det er sant eller ei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå