Phone Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Var nettopp innom vg.no og så traileren for the longest yard. Noen andre som synes dette minner om mean machine? Nesten litt på kanten synes jeg.. Handlingen i: Mean machine: +Gammel fotballproff gjør noe helt idiotisk og kommer i fengsel +Må trene fotball-lag +Må tape kampen mot fengselsvaktene med vilje The longest yard: Akkurat det samme som Mean machine Selvfølgelig kan handlingen være annerledes i filmen - men etter å ha sett traileren virker det ikke sånn. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Haha, no shit. Jeg tenkte akkurat på det samme da jeg så traileren på kino. Hørte faktisk at flere i salen kommenterte det og. Lenke til kommentar
Captain Charisma Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Er nok omvendt Orginale The Longest Yard er fra 1974. Den nye med Sandler er remaken. Må se den pga. Stone Cold Steve Austin. http://imdb.com/title/tt0071771/ Endret 6. august 2005 av Captain Charisma Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Er nok omvendt Orginale The Longest Yard er fra 1974. Den nye med Sandler er remaken. Må se den pga. Stone Cold Steve Austin. http://imdb.com/title/tt0071771/ Jup dette stemmer. Må nok selv se på denne filmen, ser konge ut. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Er nok omvendt Orginale The Longest Yard er fra 1974. Den nye med Sandler er remaken. Må se den pga. Stone Cold Steve Austin. http://imdb.com/title/tt0071771/ Vel, den rir fremdeles på "Mean Machine"-bølgen. Lenke til kommentar
oldblood Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 ærlig talt folkens......den filmen er konge!!! anbefales sterkt! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Så den på TV, ganske underholdende film Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 ærlig talt folkens......den filmen er konge! anbefales sterkt! 8407652[/snapback] Noen som har sagt noe annet, altså? Personlig synes jeg Mean Machine er bedre enn remake'n av The Longest yard. Mean Machine henger mer på greip. For eksempel måten han blir arrestert på, og hvorfor "X" gjør det han gjør, og til slutt tar selvmord. Virker mer logisk. Dessuten synes jeg The Longest Yard er temmelig "amerikansk". Den inneholder standard-blandingen av elementer som alle Hollywood-komedier har. Mean Machine er litt mer gritty. Den har en god den Hollywood-greier i seg, den også, men jeg synes den fortsatt er mye bedre. The Longest Yard (remake'n) virker forresten mer som en remake av Mean Machine enn den gamle Longest Yard. Lenke til kommentar
masta3k Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Filmene er helt like, men må si at The Longest Yard er mye bedre etter min mening. Se dem selv og døm;). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå