Passasjer Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Var og så denne filmen i går, og ble ganske overrasket. Den var mye bedre enn forventet, og jeg digget SciFi-stilen helt utrolig. Veldig bra skuespiller-prestasjoner, særlig Scarlett og Buscemi. Konseptet og historien var IMO veldig bra. Jeg ser på det som en blanding av The Bourne Identity, Minority Report, I,Robot og Den Sjette Dagen. Kort sagt, jeg digget filmen. Den kommer på topp 10 listen min, faktisk. Skal kjøpe den på DVD når den kommer. Og btw, på premieren fikk man oransje gummi-armbånd, som er på mote for tiden, der det stod "You have been selected to go to the Island." Uansett, var det bare meg som følte det slik med filmen? Hva synes dere? Endret 6. august 2005 av Mongo FuRY Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Har ikke sett den enda, men skal, så ikke kom med noen spoilers! Pliiiiiiis Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Uansett, var det bare meg som følte det slik med filmen? Hva synes dere? Helt enig! Syntes den var veldig bra! Anmelderne gir den 3'ere og 4'ere, men jeg gir den klart 5'er Flott at det er flere som syntes den var bra. Digget særlig de scenen hvor bilene kræsja i de tunge jernstengen på motorveiene og da han personen som satt på den flyvende scooter stanga i et skilt hehe knall film. Se den! Sånn arbånd vil jeg og ha! hehe Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Så den igår. Likte den faktisk. Ble litt hektisk til tider, men absolutt verdt å se! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Andyax, slett spoilere er du snill Fint at flere likte den. Ikkeno, tar deg ikke serriøst. Og det gjelder alle andre som ikke begrunner kritikk. "Men atte, den sugde jo!!1" Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 så den idag, syns den var døds bra! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg så tre forskjellige trailere.. etter det viste jeg hele handlingen og hadde kanskje sett halvparten av filmen i korte snutter. Nå har jeg ikke lyst til å se den. Lenke til kommentar
duckamuck Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Morro når de løper i disse møkkete hvite draktene etter de har flykta, bytter kamaravinkel og de er helt rene og hvite, bytter possisjon igjen og draktene er møkkete igjen. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Likte den bar scenen best "Strait Up" :!: :!: Ellers en knall film. Michael Bay er helt klart en fyr som kan lage gode filmer og The Island er helt konge. Ble mye non-stop-action når de flykter fra.......... Dette likte jeg. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Skal se den i morgen jeg Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Som sagt var jeg å så den i dag, synes det var en bra film jeg.. Makan til digg dame! Det beste var jo når de klonene hørte ordet dude dude! duuude! Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg sovnet... Haha, du er ikke alene. Jeg sovnet nesten i de flukt scenene, makan til kjedelig møl. En ting jeg lurer på er hva som skjedde med alle menneskene som klonene var kopi av, plutselig går det rundt to av samme person. Teit... rett å slett! Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 SPOILER:Synes det var konge når de pælma alle de der "toghjula" ned på motorveigen fremfor alle feds-bilene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå