Gå til innhold

The Island - Tråden ***MULIGE SPOILERE***

Passasjer

Anbefalte innlegg

Var og så denne filmen i går, og ble ganske overrasket. Den var mye bedre enn forventet, og jeg digget SciFi-stilen helt utrolig. Veldig bra skuespiller-prestasjoner, særlig Scarlett og Buscemi. Konseptet og historien var IMO veldig bra. Jeg ser på det som en blanding av The Bourne Identity, Minority Report, I,Robot og Den Sjette Dagen.

Kort sagt, jeg digget filmen. Den kommer på topp 10 listen min, faktisk. Skal kjøpe den på DVD når den kommer. Og btw, på premieren fikk man oransje gummi-armbånd, som er på mote for tiden, der det stod "You have been selected to go to the Island."

Uansett, var det bare meg som følte det slik med filmen? Hva synes dere?

Endret av Mongo FuRY
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uansett, var det bare meg som følte det slik med filmen? Hva synes dere?

Helt enig! ;) Syntes den var veldig bra! Anmelderne gir den 3'ere og 4'ere, men jeg gir den klart 5'er :D Flott at det er flere som syntes den var bra. Digget særlig de scenen hvor bilene kræsja i de tunge jernstengen på motorveiene og da han personen som satt på den flyvende scooter stanga i et skilt hehe :D knall film. Se den!

Sånn arbånd vil jeg og ha! hehe :p

Lenke til kommentar
Jeg sovnet...

Haha, du er ikke alene. Jeg sovnet nesten i de flukt scenene, makan til kjedelig møl. En ting jeg lurer på er hva som skjedde med alle menneskene som klonene var kopi av, plutselig går det rundt to av samme person. Teit... rett å slett! :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...