Colossus Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Jeg gikk innom komplett.no for å se på et nytt skjermkort og plutselig så jeg noe som het CAD/CAM. En av kortene hadde merkelig nok 640 MB minne (18 000 kr for den da ) LINK Så, hva er egentlig CAD/CAM og hva brukes det til? PS: Har allerede søkt om det på forumet. Endret 6. august 2005 av Colossus Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 For å berre påpeike så vil ikkje desse skjermkorta "kick ass" i doom eller tilsvarande, men er spesialdesigna til bruk i tunge grafiske program (autocad o.l) Dei blir gjerne "parra" med dual Xeon /Opteron-konfigurasjoner med mykje ram. Den maskina som har denne skjermen er ei slik maskin http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4404389 Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Tenkte meg det Jeg har verken penger eller noe lyst på slike kort uansett. Hadde vært kult å sett hvordan de fungerer på Doom 3 da, hehe. Endret 6. august 2005 av Colossus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå