Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309427&cks=PRL Lenke til kommentar
batti64 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Har nettopp anskaffet meg en Hiper 580w selv og er storfornøyd med den. Hadde en bZerk 500w før, men den virket ikke skikkeligt på pcen min. Den er nesten helt lydløs i tillegg. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Har selv en Bzerk 500 watts psu nå, der den 80mm vifta bak har sluttet å gå rundt. Så blir digg med ny PSU samt oppgraderingen til pcen min, regner med at alt kommer på samme dag Så igjen takk for alle svar. Lenke til kommentar
somdene Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg tror jeg ville tenkt meg om en gang til etter å ha lest denne testen hos Tom's hardware Lenke til kommentar
_M@ts_ Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg tror jeg ville tenkt meg om en gang til etter å ha lest denne testen hosTom's hardware Noise measurement under full load: 61.1 dB(A) from a distance of 12 centimeters The final eliminating blow for this test candidate, however was the -12V line, for which voltage of -13.32V was recorded. That is way too high, since the specification only allows a maximum of -13.2V. It should be noted here that the manufacturer's operating manual provides an incorrect specification for the noise ripple measurement. Instead of the 50mV prescribed by the ATX specification, Hiper lists a value of 70mV. Mye dårlig her ja. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Joa sant, men er også mange andre som roser denne PSU'en så jeg tar min sjanse så får vi se Pakka er allerede sendt ut så er lite å gjøre nå uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå