Vod kaNockers Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Har et GF 6800 LE kort som bråker mer enn alt annet i PCen. Finnes det noe mer sillegående vifter til dette kortet? Hvis ikke, er det andre måter jeg kan få denne vifta til å holde kjeft på? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 kjøp en zalman vf700cu og kjøl den på 5v.... da hører du ikke skjermkortet lenger. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 kjøp en zalman vf700cu og kjøl den på 5v.... da hører du ikke skjermkortet lenger. Du mener at jeg skal fjerne den originale vifta? Har de det på microplex? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 jepp, bare søk på zalman vf700cu så finner du det. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Ja, fant den nå. Tror jeg digger den, blir vel et nytt bestilling hos microplex til vinteren! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 bra du kommer nok helt sikkert til å bli fornøyd! Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Det er noe annet jeg har sett på microplex sine sider, Zalman GPU-kjøler, heatpipe http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZM80DHP Den er jo helt lydløs, noen som har erfaring med den da? Kjøler den bedre enn original vifta? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Du er nesten nødt til å ha ei vifte som blåser på den uansett, hvis ikke du har god luftgjenomstrøming i kabinettet ditt. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Det er noe annet jeg har sett på microplex sine sider, Zalman GPU-kjøler, heatpipe http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZM80DHP Den er jo helt lydløs, noen som har erfaring med den da? Kjøler den bedre enn original vifta? tror ikke den der er noe å satse på. den vil ikke greie å kjøle kortet ditt godt nok, dener beregnet på litt mindre kort. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Ok, jeg var bare nysgjerrig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå