Dimitrij Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Spurte en gang i en annen tråd men tenkte jeg kunne starte en egen en. Lurte egentlig bare på om filmen er verdt å få med seg. Den har fått ganske middelmådige kritikker men det burde jo ikke bety at den er dårlig. Så hva syns folket? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Personlig digger jeg den. Mye grunnet den alltid fantastiske Michael Keaton. Men jeg syns og den opprettholdt stødig 'suspense' og spenning hele tiden. Og selv uten Keaton, hadde det vært en helt grei film. Forstår ikke helt all den elendige kritikken. Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Anbefales! Så den i går, meget creepy, syns nå jeg da Skal sies at traileren faktisk gir inntrykk av at filmen er mer skremmende enn den egentlig er Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Så den i overigår, veldig skummel, syns jeg Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg likte filmen, helt til slutten. (ikke helt til slutt) (De som har sett filmen forstår sikkert hva jeg mener) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Men jeg syns og den opprettholdt stødig 'suspense' og spenning hele tiden. Suspense og spenning er vel egentlig to sider av samme sak, gutten min. Leide filmen i dag. Sovnet etter 30 minutter eller så. Den begynte helt horribelt, men jeg får karre meg igjennom den om litt. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Men jeg syns og den opprettholdt stødig 'suspense' og spenning hele tiden. Suspense og spenning er vel egentlig to sider av samme sak, gutten min. Repetere for å fremheve et poeng? (row, row, row your boat) Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Teit film. Toppa seg med de tre "siluettene" av slemmingene som poppa opp overalt. Hvorfor skulle vi ikke se de ordentlig liksom? Hadde de en plakat av tre siluetter som de tok foran seg hver gang de kom på "ghost-tv"? Jeg er trøtt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg klarte ikke se mer. Måtte gi den opp. Lenke til kommentar
game_master Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 enig der...filmen er elendig. Men smak&behag.. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Begynte å se den i dag, men som noen av de andre her, gav jeg opp etter en ca 40 min... Og det er rimelig sjelden jeg ikke gidder å se en film ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå