Gå til innhold

nvidia xfx 6800gt og psu

Gjest Slettet+130498

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498

skal kjøpe meg ny pc nå ettersom jeg solgte den gamle i går!

kikker på xfx kortet som er ukens tilbud på komplett og der står det at krever 350w. kabinnetet jeg skal kjøpe har 350w og jeg skal ha med noen neon vifter og lys. krever dette så mye at xfx kortet ikke kan kjøre ordentlig?

må jeg kjøpe større psu?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde vært på den sikre siden å kjøpe en sterkere psu :thumbup: Kan anbefalle mist 500w psu. Den har kun fått positive anmeldelse. 350w psu kan forårsake ustabil system, at pc'en krasjer osv. Og hvis du skal ha en bra cpu, så er det best å kjøpe en annen psu. Både cpu og psu suger strøm :D

Lenke til kommentar

Seff kan det gå bra, men jeg ville at han skulle være på den sikre sida. Kanskje skal han oppgradere i fremtiden :thumbup:

Edit: Hvis alle komponentene i systemet bruker 50% av det psu'en klarer å levere, så blir ikke psu'en så varm, og da slipper man unødvendig støy. Belaster man en psu med 80% blir selve kabinettet også oppvarmet. Høyere viftehastighet og masse støy.

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Hmmm... da bør du nok gå for kabinettet med psu. For ellers må du ut med 895 kr for mist 500w. 350w vil nok holde :yes: Hvis det senere viser seg at den ikke holder mål, er det alltid mulig å gå til innkjøp av en ny psu :thumbup:

Edit: Hva er merken til psu'en?

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...