gspr Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Flyttet ut for å flytte fra Bergen til Trondheim for å studere i fjor. Da var jeg 18. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Signerte leiekontrakt på hybel i dag Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Flytta ut etter videregående. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Planlegger som sagt å kjøpe... Blir ikke like enkelt å flytte ut rett etter VGS som å leie... Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg "flytter" ut imorra for da drar jeg i militæret.. Men, kommer nok hjem igjen etter militæret for å jobbe et par år. Betaler vel et par lapper i mnd for å bo hjemme da tenker jeg.. Lenke til kommentar
Byberg Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Er 21 år, flytter den 19. august. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 jeg flyttet ut 4 mnd før jeg ble 19. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Flytter ut rundt den 20.august, for å gå på videregående Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Det er vell mange som flytter ut nå de begynner å VGS...Men det er vell mange som bor hjemme og når de er 16!! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Blir ganske sjokkert over å lese når folk flytter ut... trodde det var normalt å bo hjemme til mann er 23-25 år, men folka flytter visst ut når de er 18 ellerno! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg blir værende ut vgs, så blir det nok ut. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Noen som vet om mann kan åpne flere BSU kontoer? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg blir værende ut vgs, så blir det nok ut. Samme her. Har det utmerket for øyeblikket, nærme skolen og allting. Aner ikke hva jeg skal etter vgs (under et år til, gulp =P), men det bærer nok ut. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Blir ganske sjokkert over å lese når folk flytter ut... trodde det var normalt å bo hjemme til mann er 23-25 år, men folka flytter visst ut når de er 18 ellerno! Mitt råd er enda å bo hjemme så lenge du kan/orker. Sparer SÅ mye penger på det. Lenke til kommentar
Madrigal Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Flytter ut i slutten av måneden pga. folkehøgskole. Fyller 19 om et par måneder. Etter det blir det vel studier, så kommer nok ikke til å "bo" hjemme noe særlig lenger nå. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Flyttet ut da jeg var 17. Flyttet pga jeg ønsket å bo sammen med min daværende kjæreste, og for å komme nærmere jobben. Nå nærmer jeg meg 20, og har flyttet fra Bergen til Hønefoss for å bo nærmere/sammen med kjæresten min. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Fylte vel 16 det året jeg flyttet ut... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg flytter ut den 28 august, fordi jeg skal på folkehøyskole. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg tror jeg kommer til å flytte ut da jeg får meg lærlingplass eller en grei jobb. Orker ikke å leve som fattigmann når jeg kan leve fint hjemme Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg flyttet ut etter at jeg var ferdig med VGS, og skulle i militæret.. Etter det har jeg bodd og jobbet i Oslo.. Nå i helga overtok jeg en leilighet på Mortensrud. Det er mitt første bo-sted som jeg eier selv. Helt frem til nå har jeg bare leid.. KNALL å eie selv! (er litt lykkelig for tiden med dette i tankene).. Synes at situasjonen bør si noe om man bør flytte ut, eller ikke! Vil man på VGS et annet sted enn i "nærområdet", så kan man flytte ut.. Skal man jobbe i nærområdet, ser jeg ikke det store problemet med å snylte litt på mams og paps en liten stund.. Når du selv føler at du vil ut, så flytter du ut! ..når du begynner å få fast besøk av kjæreste (som du føler å hompe litt på av og til), så bør kanskje tanken om å flytte ut begynne å komme snikende.. Men, når det er sagt, så er jeg selv 27 år, og ville nok ha stusset litt på om noen av mine kammerater hadde bodd hjemme i den alderen.. Så, når man er 27, er det i hvert fall for sent, mener jeg, å bo hjemme! ..kanskje 25 er siste "grense"!? men.. alt er jo relativt.. Man ser (bør se!) selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå