Gibblay Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Har nedlastet Sp 2 som er brukt på XP Home edition. Det jeg da lurer på er om jeg kan bruke samme Sp2 på Xp pro? #Topic endret av moderator# Endret 6. august 2005 av Gibblay Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Kan jeg aldri tenke meg. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 ja, såklart det går. zjulik er på bærtur. http://www.microsoft.com/windowsxp/sp2/sysreqs.mspx Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Takker Legion.Leta etter infon som var på linken din,så du sparte meg for mye tid der. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 ja, såklart det går. zjulik er på bærtur. http://www.microsoft.com/windowsxp/sp2/sysreqs.mspx Sannelig min hatt. Jaja, bærene smakte godt i alle fall. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Jeg har alltid hatt en og samme SP2 CD (original fra MS) og den fungerer utmerket på pro og home. Når SP2 installeres, enten via cd, win update osv så vet den om du har home eller pro og oppdaterer deretter.......... Endret 6. august 2005 av sesteen Lenke til kommentar
iv3rs Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Du kan laste ned versjonsrettet hvis du ønsker kjappere nedlastning. SP2 for alle versjoner kommer som en developers pack, men den er utad bare SP2 som er pakka fullt med alt du ikke trenger. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Det som er forskjell om du bruker SP fra Engelsk eller Norsk versjon så må ha SP som passer språket på windows'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå