Gå til innhold

Asus M6N, SuperWeekend

ken8

Anbefalte innlegg

Hei, ser at komplett har tilbud på ASUS M6N 15"WSXGA+. Det står at den har WSXGA+, altså 1680 x 1050, men jeg finner ikke dette spesifikt i produktinformasjonen. Er det riktig at den har 1680 x 1050 oppløsning?

Jeg skal ha en erstatter for min 8600, og tenkte en stund på Zepto Znote 2415W, men etter å ha lest "testen" her, så ble jeg litt skuffa.

Noen som vet om M6N er en duganes PC, evt har en?

Jeg er på utikk etter en pc som veier <3kg og har god batteritid.

Edit: Så nå at hardisken kun har 4200rpm, er det mulig å sette inn en 5400 før jeg kjøper den? Kan jo alltids sette inn en ny senere, men da slipper jeg å selge den gamle.

Endret av ken8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, ser at komplett har tilbud på ASUS M6N 15"WSXGA+. Det står at den har WSXGA+, altså 1680 x 1050, men jeg finner ikke dette spesifikt i produktinformasjonen. Er det riktig at den har 1680 x 1050 oppløsning?
Hvis det står at den har WSXGA+ så har den 1680x1050 pixlers oppløsning. ;)

Jeg skal ha en erstatter for min 8600
Altså. Jeg vil ikke si det er en så veldig stor oppgradering. Du får en bedre maskin, men ikke så altfor mye bedre. Jeg ville ikke betalt 13.000 for en oppgradering fra Dell Inspiron 8600 med Radeon 9600 (?) og sikkert ellers greie spesifikasjoner, til en maskin med forrige generasjons brikkesett fra Intel, Radeon 9700 (som vil slite med spill i 1280x1024 oppløsning og høyere)...

Positivt med Asus-maskinen er vekten og skjermoppløsningen...

Men altså. Jeg syns det blir for liten oppgradering fra hva du har nå, til at det rettferdigjør prisen det koster.

Hadde du hatt noe helt sugent fra før så hadde saken vært en annen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...