Gå til innhold

Preview av Zul'Gurub


Anbefalte innlegg

Zul'Gurub

 

Features:

Over 120 new Epic and Superior items, including a new five piece set for each class!

Players can build up their reputation with the new Zandalar Tribe faction in order to gain a variety of rewards!

Tons of Zul' Gurub quests available at the new base in Yojamba Isle!

Highly scripted boss encounters unlike any you've experienced before!

 

Høres bra ut!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er nå det heller ikke de helt store epic drop-ratene i UBRS da heller....

Sa jeg heller aldri... Sa bare at det er kjipt med et raidinstance med bare 5 flere members enn UBRS, 30 derimot, det hadde vært passe, eller kanskje 25.

 

Min kommentar om epics lett tilgjengelig osv var ment på tradeskillsepics/Darkmoon faire epics. De er jo svindyre og atpåtil vanskelig å få tak i, og du får jo mye lettere epics av MC/Kazzak/Azu som er bedre... Trist.

Lenke til kommentar
Håper det kommer et bra epic sett til paladin med mye strength!

Syntes Lawbringer Setter til Paladin er Helt sjef. Har alt og Paladin trenger intelect (mana) og i det settet får de også litt strenght. Det har alt en Uber paladin trenger!

 

Link: http://www.thottbot.com/?s=Lawbringer

 

Trykk på en av tingene så ser du hva de har som sats og hvilke bonuser du får.

 

Edit : Skrivefeil.

Lenke til kommentar
Nå er nå det heller ikke de helt store epic drop-ratene i UBRS da heller....

Sa jeg heller aldri... Sa bare at det er kjipt med et raidinstance med bare 5 flere members enn UBRS, 30 derimot, det hadde vært passe, eller kanskje 25.

Grunnen til at den er 20 er fordi den skal skille seg ut. Man kan fint få massevis av epics med 30-mann i MC/Onyxia. Ingen hensikt med en enda en slik instance.

Lenke til kommentar
Grunnen til at den er 20 er fordi den skal skille seg ut. Man kan fint få massevis av epics med 30-mann i MC/Onyxia. Ingen hensikt med en enda en slik instance.

Det er ikke noe problem å trashfarme MC/Onyxia med 25-30, nei, det har du helt rett i, men MC er beregnet på 40, da kan du sikker trashfarme Zul'Gurub med 15 også.. :(

 

Men så klart, er jo kult med nye raid encoutners da, så skal vel ikke klage.

Lenke til kommentar
Grunnen til at den er 20 er fordi den skal skille seg ut. Man kan fint få massevis av epics med 30-mann i MC/Onyxia. Ingen hensikt med en enda en slik instance.

Det er ikke noe problem å trashfarme MC/Onyxia med 25-30, nei, det har du helt rett i, men MC er beregnet på 40, da kan du sikker trashfarme Zul'Gurub med 15 også.. :(

 

Men så klart, er jo kult med nye raid encoutners da, så skal vel ikke klage.

Klarer ikke helt å se det store problemet med at det er 20 manns, blir sikkert tilsvarende vanskelig som MC med 40 manns. Tenker ikke så mye på hva som dropper når jeg er i MC synes heller det er morsomt med all taktikken og hvordan man må ta hver eneste boss på sin måte. Og her skulle det viss være massevis av forskjellige bosser som jeg kan tenke meg krever hver sin måte å drepe dem på. Noe som kan være greit da MC for mange har blitt rutine. (joda vi har jo bwl, skal ikke uttale meg så mye om den da det ikke har gått allverdens de 2 gangene jeg har vært der)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...