Vod kaNockers Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg har glemt hotmail passordet mitt fordi jeg har ikke brukt den på lenge, men MSN messenger husker den fordi den logger seg på automatisk hele tiden. Er det noen måte å finne hvor MSN messenger (eller windows?) lagrer passordet for å kunne logge på automatisk? Trenger å komme meg inn på hotmail Lenke til kommentar
Pyro Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Alle hotmail kontoer har jo et hemmelig passord. Du får prøve det vettu. Hvis det er din konto da Feilpost forresten Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Alle hotmail kontoer har jo et hemmelig passord. Du får prøve det vettu. Hvis det er din konto da Feilpost forresten Det er min konto ja, men har ikke brukt passordet på halvt år fordi PCen husket passoerdet mitt. Nå skjedde et eller anet som gjør at jeg må taste den inn hvis jeg vil lese epost. Visste ikke hvor jeg skulle poste den ellers :/ Lenke til kommentar
Pyro Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Mente sef et hemmelig spørsmål. Ikke passord. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Mente sef et hemmelig spørsmål. Ikke passord. Hehe, hemmelig spørsmål ja. Hva er mitt favorit film? I dag blir svaret mitt annerledes enn for et år siden, det er da et problem. Husker den ikke med enkle ord. Har prøvd å finne hvor PCen kan ha lagret slike passord, men tror ikke den gjør det, fordi jeg fant ikke noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå