Arura Skrevet 6. august 2005 Rapporter Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Det finnes flere web portaler og ressurser om buddhismen på engelsk, mens vi mangler tilsvarende buddhistisk portal på norsk. Vi har derfor startet en online portal for norske buddhister og ikke-buddhister å utveksle tanker, meninger og erfaringer og stille spørsmål om Buddha, Dharma og Sangha. Portalen er drevet av programmer fra Invision Power Services, som Invision Power Board og Invision Top Site List. Setter pris på tilbakemelding om Norsk Buddhistisk Portal. Takk. Vh. Arura Endret 6. august 2005 av Arura Lenke til kommentar
Decline Skrevet 6. august 2005 Rapporter Del Skrevet 6. august 2005 *Pirke* - du har brukt liten forbokstav når du skriver "medlems liste" men ikke i de andre, og det skrives forresten i ett ord Ellers er det vel ikke så mye å si, er vel standard layout som er fikset litt på grafisk? Lenke til kommentar
Arura Skrevet 6. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2005 Jeg har brukt templat og språkpakke fra Invisionize. Setter pris på tilbakemelding om skrivefeil, dette er rettet. Takk. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. august 2005 Rapporter Del Skrevet 6. august 2005 Er jo liksom ikke så mye å si siden det er en temp, Koden er forkastelig, og designet er kjedelig, uten verdens beste farger. Hva skal vi egentlig gi tilbakemelding på? Skrivefeil? Lenke til kommentar
Arura Skrevet 6. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2005 Negative tilbakemelding er også tilbakemelding. :!: Lenke til kommentar
Decline Skrevet 6. august 2005 Rapporter Del Skrevet 6. august 2005 Jo, teksten i headeren så veldig ujevn ut i kantene, du har kanskje skrudd av antialiasing i photoshop, eller skrevet den på manuelt eller noe slikt? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. august 2005 Rapporter Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Århundrets samling av orddelingsfeil, dette her "Side Navigasjon", "Online Bruker" (skulle kanskje vært online brukere, evt. brukere online?), "Webside Avstemning", "Link Katalog", etc. Er faktisk overrasket over at du ikke kaller siden Norsk Budd Histisk Portal Ellers var det veldig kjipe farger. De passer for så vidt til hverandre (mer eller mindre), men det var bare noe uforklarlig "ekkelt" ved de. Koden var, som forventet, en skandale. Seks femtedeler av den består av CSS!! Aldri før har jeg sett et bedre eksempel på at ekstern CSS-fil er fullstendig overlegen style-elementet. Alt-i-alt total slakt, dessverre. Stiller også spørsmålstegn ved å i det hele tatt spørre om kritikk - sorry hvis jeg høres litt slem ut, men har du kunnskaper nok til å gjøre noe annet enn å bytte ut headeren? Flertallet av de som benytter seg av slike CMS og bare installerer en template, har nemlig ikke det. Endret 6. august 2005 av Loomy Lenke til kommentar
joe45 Skrevet 6. august 2005 Rapporter Del Skrevet 6. august 2005 Koden var, som forventet, en skandale. Seks femtedeler av den består av CSS!! Aldri før har jeg sett et bedre eksempel på at ekstern CSS-fil er fullstendig overlegen style-elementet. Ja, den css'en var grandios. Skarre værra css så skarre værra css. Buddhistiske sider er vel gjerne gule og oransje og med Lotus blomster. Fargene du har valgt er vel helt ok. Siden jeg er en skapbuddhist får jeg vel melde meg inn. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 6. august 2005 Rapporter Del Skrevet 6. august 2005 Denne: Det er 4 online aktive brukere: Kunne vært fiksa til: denne: Det er 4 aktive brukere online. Lenke til kommentar
Arura Skrevet 6. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2005 Dere har inspirert meg til å gå tilbake til standard templat som fulgte programvaren. . Visste ikke at koden til templat fra Invisionize var så ille. Jeg har konsentrert meg om innhold og har ikke studert koden. Med tanke på innhold har dere rett i at det er en del språkfeil. Takk for tilbakemelding. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. august 2005 Rapporter Del Skrevet 6. august 2005 Gå inn i Invision Admin CP og si at CSS skal lastes inn eksternt istedetfor direkte i koden, så blir det plutselig litt mer leselig kildekode. Lenke til kommentar
Arura Skrevet 6. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Siden IPB snart skal oppgraderes til version 2.1, er det ingen vits å investere mye ressurser i nytt templat nå. Håper våre brukere ikke er så opptatt av utseende Endret 6. august 2005 av Arura Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 6. august 2005 Rapporter Del Skrevet 6. august 2005 "Alle" brukere er vel opptatt av utseende? Hvis siden ikke ser ut, orker ingen å surfe der heller. Et kjent faktum. Så kan vi være glade for at ikke alle vet at det er en template. Vi kan også være glade for at ikke alle studerer koden på sider de surfer på. Anbefaler deg virkelig til å designe noe selv. Det gir siden et mer profesjonellt preg. Lenke til kommentar
Arura Skrevet 6. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Hardware.no bruker også default templat og det går jo veldig bra, så det er håp for arura.no også. Endret 6. august 2005 av Arura Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. august 2005 Rapporter Del Skrevet 6. august 2005 Forskjell på forum og informasjonsside. Lenke til kommentar
Arura Skrevet 6. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2005 Det skal bli mer informasjon etter hvert. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 6. august 2005 Rapporter Del Skrevet 6. august 2005 Ja, dette var jo noe det óg. Lenke til kommentar
Arura Skrevet 6. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Installert profesjonelt templat. Endret 6. august 2005 av Arura Lenke til kommentar
Decline Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Bare den ikke ser ut som alle andre sider, så går det vel greit, og du må jo få med en logo etc. , selv om jeg nok ville anbefalt å lage noe selv, på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå