Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tilbakemelding om Norsk Buddhistisk Portal

Anbefalte innlegg

Det finnes flere web portaler og ressurser om buddhismen på engelsk, mens vi mangler tilsvarende buddhistisk portal på norsk. Vi har derfor startet en online portal for norske buddhister og ikke-buddhister å utveksle tanker, meninger og erfaringer og stille spørsmål om Buddha, Dharma og Sangha.

Portalen er drevet av programmer fra Invision Power Services, som Invision Power Board og Invision Top Site List.

Setter pris på tilbakemelding om Norsk Buddhistisk Portal.

Takk.

Vh.

Arura

Endret av Arura
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Århundrets samling av orddelingsfeil, dette her :D

"Side Navigasjon", "Online Bruker" (skulle kanskje vært online brukere, evt. brukere online?), "Webside Avstemning", "Link Katalog", etc. Er faktisk overrasket over at du ikke kaller siden Norsk Budd Histisk Portal :p

Ellers var det veldig kjipe farger. De passer for så vidt til hverandre (mer eller mindre), men det var bare noe uforklarlig "ekkelt" ved de.

Koden var, som forventet, en skandale. Seks femtedeler av den består av CSS!! Aldri før har jeg sett et bedre eksempel på at ekstern CSS-fil er fullstendig overlegen style-elementet.

Alt-i-alt total slakt, dessverre. Stiller også spørsmålstegn ved å i det hele tatt spørre om kritikk - sorry hvis jeg høres litt slem ut, men har du kunnskaper nok til å gjøre noe annet enn å bytte ut headeren? Flertallet av de som benytter seg av slike CMS og bare installerer en template, har nemlig ikke det.

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
Koden var, som forventet, en skandale. Seks femtedeler av den består av CSS!! Aldri før har jeg sett et bedre eksempel på at ekstern CSS-fil er fullstendig overlegen style-elementet.

Ja, den css'en var grandios. Skarre værra css så skarre værra css. :thumbup:

Buddhistiske sider er vel gjerne gule og oransje og med Lotus blomster. Fargene du har valgt er vel helt ok.

Siden jeg er en skapbuddhist får jeg vel melde meg inn.

Lenke til kommentar

Dere har inspirert meg til å gå tilbake til standard templat som fulgte programvaren. . :p Visste ikke at koden til templat fra Invisionize var så ille. :ermm:

Jeg har konsentrert meg om innhold og har ikke studert koden.

Med tanke på innhold har dere rett i at det er en del språkfeil.

Takk for tilbakemelding.

Lenke til kommentar

"Alle" brukere er vel opptatt av utseende? :ermm:

Hvis siden ikke ser ut, orker ingen å surfe der heller. Et kjent faktum. Så kan vi være glade for at ikke alle vet at det er en template. Vi kan også være glade for at ikke alle studerer koden på sider de surfer på.

Anbefaler deg virkelig til å designe noe selv. Det gir siden et mer profesjonellt preg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...