jegerenfisk Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Dette er sql infoen i Wordpress config-filen. <?php // ** MySQL settings ** // define('DB_NAME', 'www.freesql.org'); define('DB_USER', 'EspenAA'); define('DB_PASSWORD', '*****'); define('DB_HOST', 'wordEspen'); Når jeg starter Wordpress får jeg følgene feil: Error establishing a database connection This either means that the username and password information in your wp-config.php file is incorrect or we can't contact the database server at wordEspen. This could mean your host's database server is down. Men freesql er oppe og eg er ganske sikker på at alt infoen er rett. (store bokstaver også)... Noen forslag? evt. Noen som vet om noen bedre gratis mysql hoster? Endret 6. august 2005 av Ueland Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Ser ut som om du har byttet om DB_NAME og _HOST Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Kan også være greit å sensurere passordet før man viser det for alle og enhver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå