strangecolorblue Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 etter at jeg koblet laptopen til tv'en, og rotet rundt med primær -og sekundærskjerm, har skjermoppløsningen min klikket.Jeg fikk fint bilde på tv'en, men når jeg skulle bruke laptopskjermen igjen, fikk jeg enten et dårlig oppløst bilde med store ikoner, eller slik som nå: et 1024x768-bilde som bare fyller halvparten av skjermen. Hvordan får jeg "blåst opp" skjermbildet slik at det fyller hele skjermen? Jeg har et ati mobility radeon 9700 kort. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 bytt oppløsning tilø 1280*1024 elns ... den oppløsninga som var der først er oftest satt fra fabrikk til og fylle hele skjermbilet... Lenke til kommentar
strangecolorblue Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 funker ikke. da forsvinner bare mer av skjermbildet utenfor synsfeltet.. Lenke til kommentar
strangecolorblue Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 på andre dataskjermer kan man endre vertikal og horisontal posisjon på skjermen. Hvordan gjør man det på en laptop? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå