Gå til innhold

Post dine f.e.a.r demo problemer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har oppdaget at diverse video-codec's hindrer FEAR i å starte opp. Jeg avinnstallerte ACE MEGA codecs og alt virket som det skulle!! :)

Den har jeg også, men gidder ikke avinnstalere den for å spille en demo. Har allerede sletta demoen også da...

Lenke til kommentar

Jeg har en litt merkelig problem for når jeg skal starte spillet kommer det en melding der det står: A Secutity Modul could not be found" eller noe i den durren....

 

Jeg har reinstallet spillet 3 ganger + at jeg har lasta det ned på nytt..

 

Noen som har en ide?

Lenke til kommentar
Jeg har oppdaget at diverse video-codec's hindrer FEAR i å starte opp. Jeg avinnstallerte ACE MEGA codecs og alt virket som det skulle!!  :)

Den har jeg også, men gidder ikke avinnstalere den for å spille en demo. Har allerede sletta demoen også da...

Trenger ikke avinnstalere men bare gå på dashboard og sett på "Minimalist" Load og save ;)

Lenke til kommentar
Jeg har oppdaget at diverse video-codec's hindrer FEAR i å starte opp. Jeg avinnstallerte ACE MEGA codecs og alt virket som det skulle!! :)

Jaggu har du rett. Jeg fikk bare svart skjerm da jeg prøvde å starte demoen, men disablet jeg lyden så kunne jeg spille. Etter at jeg avinstallerte ACE så fungerte alt helt flott. Takk for tipset. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...