Gå til innhold

AMD XP og temperaturer


Lasse Ma

Anbefalte innlegg

Hva som er vanlige temperarure på en XP 2000+?

Jeg har akkurat bygd en maskin med Asus A7V 333 hovekort og denne prosessoren,og temperaruren på prosessoren ligger på 60 grader når maskinen ikke jobber og jeg tør ikke tenke på hva den vil ligge på når den jobber. Har en kjøler som er garantert opp til 2300+...

 

[ Denne Melding var redigert av: Lasse Ma på 2002-08-04 17:48 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søk i forumet... er skrevet en masse om XP og temperaturer i det siste (kommer av sommervarmen). Min XP1800+ ligger på 58-60 idle og helt opp mot 65 ved full load. Men XP skal visstnok tåle temperaturer rundt 70 uten at levetiden senkes betraktelig.

 

Er enkelte her inne med CPU temp. på rundt 77 grader, så bare ta det med ro du...

Lenke til kommentar

Ok..følermeg litt betrygget:) Når jeg kjente på kjøleribben til cpu'en så var den nesten romtemperatur, så jeg lurte på om den kanskje ikke tok ordentlig borti cpu'en, men samtidig så skulle jo den da fort ha blitt svidd vekk.. Tenkte også på om det kunne være målingen som blr gjort litt annerledes på dette nye hovedkortet. Tenker på at føleren lå under cpu'en før, men trur faktisk ikke at jeg då noen føler i scketen på dette hovedkortet.. (var litt ivrig etter å få maskinen sammen, så jeg så ikke så nøye etter..he he)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...