Zirkey Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Hei. Som tittelen sier så klikker harddisken min. Det vil si at den lager klikkelyder under oppstart. Jeg skrur av maskina mi med en gang lyden dukker opp og det er hver gang jeg trykker på on knappen. Det er fordi jeg er redd for at disken vil kræsje. Noen som vet hva jeg skal gjøre eller hva som kan skje? (Mulig jeg forklarte litt kort. Men men. ) Takker for alle svar Edit: Ser det er snakk om klikking i harddisker i en annen tråd, men er nok ikke samme klikkelyd. Denne klikkelyden kommer hele tiden og er ikke vanlig knitrelyd. Det har aldri vært sånn lyd på den disken og den begynner å bli litt gammel (men vil ikke kvitte meg med den nå) Endret 6. august 2005 av Zirkey Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 ta back-up snarest og send inn en bestilling på en ny harddisk med en gang. for det du sier kan ikke være bra Lenke til kommentar
Zirkey Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Jeg fikk ordna det tror jeg. Jeg skifta bare strømpluggen så slutta lyden. Men det kan neppe være bra nei, så jeg får finne meg en ny disk snart. Men takk for svar fenris1979 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå