EvilElvis99 Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Er ferdig med å bygge ny maskin og lurer på om maskinen i det hele tatt vil starte selv om jeg ikke har koblet til den extra 12v tingen som er på P4 hovedkorta. Det står i manualet til HK at den xtra 12v kontakten er for blant annet "Wake On Lan", noe jeg ikke skal benytte. Er det noen fåre for at noe blir ødelagt hvis jeg prøver og starte? Microplex har noen sånne adaptere: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...?ARTNR=DI12VATX - men de er ikke på lager - noen som vet om andre webshopper som har slikt? Lenke til kommentar
XaTrIx Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Det vil nok starte, men det kan være ustabilt har jeg hørt. Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Min P4 1,8 NW på et ABIT BD7 hovedkort ville ikke. HDene startet, men maskinen bootet ikke. Jeg visste ikke om den ekstra 12V kabelen og ble etter hvert ganske fortvilet. Gjorde en forespørsel her på forumet, og det gikk ikke lange stunden før en vennlig sjel forbarmet seg over meg, og orienterte om denne kontakten. Med 12V kontakten innkoblet fungerte alt som det skulle. Dette var min erfaring, mulig andre HK`er fungerer uten. Kjenner ikke til andre som har dette adapteret du spør etter. Forøvrig lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå