RolloThomasi Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Jeg synes det står veldig lite info om denne. Er det noen som har den? Fungerer den som en vanlig rheostat? ER det en vanlig rheostat? i det hele tatt... Hvorfor er det kjølehull på den? spørsmålene blir bare flere og flere :smile: Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Hvis de sier at det er en rheostat, så bør det jo også være en rheostat. Hvorfor skulle de lyge? Hvorfor har cpu'en din kjøleribber? Fordi den blir varm, og kanskje denne rheostaten blir varm under stor belastning, eller pga. at den er innkaplet(eller kanskje de bare vil spare litt penger på mindre bruk av materialet...) Dette er i det hele tatt uvesentlige spørsmål! Men skal en si noe om rheostaten, så må det jo være at en slipper å lodde fast ledningene til den, og det er jo positivt. Ellers, så er det en liten dings på den som ser ut som en justerings-bryter for å styre hastigheten til vifta. [ Denne Melding var redigert av: Corleone på 2001-11-27 16:46 ] Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 27. november 2001 Forfatter Del Skrevet 27. november 2001 Du er visst ganske teit du... Jeg vil ha tilbake delphi... her er det bare tullinger... nevner ikke noen navn Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Quote: On 2001-11-27 15:46, RolloThomasi skrev:Du er visst ganske teit du...Jeg vil ha tilbake delphi... her er det bare tullinger... nevner ikke noen navn Hmmmmm D var da ikke jeg som spurte de spørsmåla, var det vel? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Alle motstander tåler et bestemt antall watt og denne retrostaten tåler vist 6 watt. Som de fleste burde vite så er 6 watt nok for og drive de fleste vifter. For og regne ut: P=U*I VOLT*AMPERE=WATT Feks: 12V* 0.18A=2.16W. Så er vifta over en halv A så er nok ikke den retrostaten nok. Håper dette kunne hjelpe dg. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 28. november 2001 Forfatter Del Skrevet 28. november 2001 Det var du som svarte som om jeg hadde drept katta di... Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Beklager! Jeg var ikke sint. Syntes bare at spøsmålene var litt dumme. Fargen var bare for å prøve ut et nytt html-skript jeg har lært. Kanskje rødt var feil farge :smile: Lenke til kommentar
kingkong Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Quote: her er det bare tullinger... nevner ikke noen navn Enig! :wink: Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Quote: her er det bare tullinger... nevner ikke noen navn Quote: Enig! :wink: Bra at dere tar selvkritikk! :wink: [ Denne Melding var redigert av: Corleone på 2001-11-29 05:38 ] Lenke til kommentar
|retro| Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Hmmm....kanskje me skal gå tilbake til topic'en her ? Jeg henter denne RheoStat'en hos 3DfxCool seinere idag, og kan ( håpentligvis) komme med en "rapport" i morgen. Lenke til kommentar
|retro| Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Ka ska man sei ? Detta var gromme greier :smile: De måla som er oppgitt er villedende !! hehe...sorry 3DfxCool. 14cm er INKLUDERT kabel, så sjølve Rheo'n er bare 5 cm, med kjøleribbe innuti (ser det ut som gjennom luftehøla)Du får også med deg viftestyringa med denne.....det har ikke andre Rheoer. En liten "vrider" justerer viften til ønsket hastighet(støynivå)og til den prisen er den sterkt å anbefale Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Hvorfor ikke kjøpe et potensiometer fra clas ohlson? det tåler bare opp til 4watt , men det er jo nok for de fleste. Det koster bare 39kr og da slepper du ca.60-100kr i porto Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 CFD! Det kryr av potmetere i skuffa mi! Clas Ohlson er plassen for billig casemod-stuff, det er det ingen tvil om. La oss f.eks ta bærehåndtakene til microplex som går for 169,- per stk. De koster 25,- pr stk på C.O... Det gjør saken enkel! Lenke til kommentar
house Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 hmmz.. hva er url til clas ohlson ? Lenke til kommentar
Espensi Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 http://www.clasohlson.no/ Lenke til kommentar
petersv Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Quote: On 2001-12-20 16:21, Frodo skrev:http://www.clasohlson.no/ DOT COM.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå