Gå til innhold

Msi K8N Diamond?


Hntr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når du nevner lyden bak, er det lyd i bakre høytalere eller er det utgangen til høytalere bak på hovedkortet?

Jeg mener utgangene til høytalere på baksiden, men jeg bruker ikke høyttaler bare headset! Jeg har innstallert driveren, men den gir ikke lyd?

Lenke til kommentar

Kommer vel også kanskje an på om du bruker 20 eller 24-pins ATX kontakt. Den første revisjonen av kortet måtte ha 24 pins ATX-kontakt/-5 V mulighet for at Creative lydbrikken skulle funke skikkelig.

 

Den nye revisjonen trenger ikke dette. Med ny skriver Komplett på sine sider menes K8N Diamond-kort levert etter 14. juli i år. (Disse kortene har også fått lavere kondensatorer mellom PCIe-slottene, slik at 7800 GTX-kort kan brukes uten problemer).

Lenke til kommentar
Kommer vel også kanskje an på om du bruker 20 eller 24-pins ATX kontakt. Den første revisjonen av kortet måtte ha 24 pins ATX-kontakt/-5 V mulighet for at Creative lydbrikken skulle funke skikkelig.

 

Den nye revisjonen trenger ikke dette. Med ny skriver Komplett på sine sider menes K8N Diamond-kort levert etter 14. juli i år. (Disse kortene har også fått lavere kondensatorer mellom PCIe-slottene, slik at 7800 GTX-kort kan brukes uten problemer).

:blush: Sorry, det skjønte jeg ikke mye av!

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...