Hntr Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Jeg har kjøpt Msi K8N Diamond, men den innebygdet lydkortet mitt gir ikke lyd, selvom jeg har innstellert driveren. Noen her som kan hjelpe? Endret 7. august 2005 av Hntr Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Har du stilt inn for riktig høytaleroppsett, det er vel et programm med der du velger hvilket oppsett du har og der kan du kjøre en test av alle høytalerne Lenke til kommentar
Hntr Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Hvilket program? Jeg så på enhetsbehandling, der sto det at alle lydriverene er innstaller, jeg koblet til headettet mitt, det kommer ingen lyd? hmm..... Lenke til kommentar
Texas Stovner Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Du må instalere programmene på CD`n og ikke bare driverne. Lenke til kommentar
Hntr Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Jeg har innstallert alt i en ene cden soundblaster n4-bit) men ikke de andre! Lenke til kommentar
Texas Stovner Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Da kan du gå inn på Creative speakersettings og sette opp høytalerne du har. NB! Start-programmer-Creative Endret 6. august 2005 av Texas Stovner Lenke til kommentar
Hntr Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Da kan du gå inn på Creative speakersettingsog sette opp høytalerne du har. NB! Start-programmer-Creative Hmm.... nei desverre, funker ikke :'( Ingen som vet om noe annet? Lenke til kommentar
Obix Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Når du nevner lyden bak, er det lyd i bakre høytalere eller er det utgangen til høytalere bak på hovedkortet? Lenke til kommentar
Hntr Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Når du nevner lyden bak, er det lyd i bakre høytalere eller er det utgangen til høytalere bak på hovedkortet? Jeg mener utgangene til høytalere på baksiden, men jeg bruker ikke høyttaler bare headset! Jeg har innstallert driveren, men den gir ikke lyd? Lenke til kommentar
Futen Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Kommer vel også kanskje an på om du bruker 20 eller 24-pins ATX kontakt. Den første revisjonen av kortet måtte ha 24 pins ATX-kontakt/-5 V mulighet for at Creative lydbrikken skulle funke skikkelig. Den nye revisjonen trenger ikke dette. Med ny skriver Komplett på sine sider menes K8N Diamond-kort levert etter 14. juli i år. (Disse kortene har også fått lavere kondensatorer mellom PCIe-slottene, slik at 7800 GTX-kort kan brukes uten problemer). Lenke til kommentar
Hntr Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Kommer vel også kanskje an på om du bruker 20 eller 24-pins ATX kontakt. Den første revisjonen av kortet måtte ha 24 pins ATX-kontakt/-5 V mulighet for at Creative lydbrikken skulle funke skikkelig. Den nye revisjonen trenger ikke dette. Med ny skriver Komplett på sine sider menes K8N Diamond-kort levert etter 14. juli i år. (Disse kortene har også fått lavere kondensatorer mellom PCIe-slottene, slik at 7800 GTX-kort kan brukes uten problemer). Sorry, det skjønte jeg ikke mye av! Lenke til kommentar
Star Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Enkelt og greit, når kjøpte du kortet? Lenke til kommentar
Hntr Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Montere? Ja...det var lett! Men jeg koblet til headsettet riktig, funket den ikke! Jeg har innstalert diveren til lydkortet, me det gir ke oe lyd? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Er ikke Mute knappen på da Lenke til kommentar
Hntr Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Det er så dumt! er det noen av dere som bor i sandefjord, som kan komme å hjelpe meg Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Hntr Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Ok, beklager det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg