MyBigMouth Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Har noen no gode tips til å komme i kontakt med platebransjen. Tror jeg har det som er nødvendig men jeg vet ikke hvordan jeg skal få budskapet fram. Så f.eks at Robert Post ble kjent da han spillte en singel av seg selv i bilen da en ansatt i BMG satt der...... Lenke til kommentar
Decline Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Om du liker å lage musikk, lag musikk. Om du liker å ha folk som liker musikken din, spill live, gi ut plater. Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Det enkleste er å lage ferdig de sangene du har,brenn de så ut på cd,og gi de til kjente,og be de igjen å spille de for sine venner.. Send så noen kopier til platebrasjen selv,legg da med info om deg selv da Vist du da duger,vil du nok bli kontaktet Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Prøv å få deg spillejobber. Mange. Hvis du opparbeider deg en fanbase blir det lettere å få oppmerksomhet hos plateselskapene. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Urørt på NRK er jo en bra og gratis måte å vise seg litt frem på hvis du/dere har laget noe som er verdt å lytte til. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Idol kanskje? nei der går grensen. Blir du med på idol har du ødelagt alle dien videre sjanser. <Du gir ut en plate blir et barneidol, end of story Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Idol kanskje? nei der går grensen. Blir du med på idol har du ødelagt alle dien videre sjanser. <Du gir ut en plate blir et barneidol, end of story Du blir en hobbit Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Haha, dagens JEg og en kompis lagde en låt vi, Stratosmonsteret Techno ReMIX kalte vi den, med navna DJ Håvvi og DJ Pet. Lengste vi kom var å få spilt den av på en disco.. (Jeg var delvis Disc-Jokey da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå