red_devil Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Jeg prøvde å klokke 2ghz pentium 4 til 2.5, men pc`en slår seg bare av midt inni et spill( etter å ha klokket den ).........Hva gjør jeg? Hilsen Christian...:smile: Vennligst svar....... [email protected] Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 -klokker ned! Hvis pc'n slår seg av, vil det si at den ikke takler å kjøre stabilt på så høy mhz, du må bare klokke ned! [ Denne Melding var redigert av: Kjellis på 2002-08-04 17:37 ] Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 eller en h****tes bra kjøling (vannkjøling eller noe). Funker det ikke da heller så klokk ned. Fra 2 GHz til 2,5GHz er ett ganske stort hopp. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 hørt at bra ram også hjelper - evt. crosshair eller hva de heter... Lenke til kommentar
Tim Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 hehe, du trenger ikke noen vannkjøling! [email protected] er ikke noe spess stort å skryte av! Og det med rammen kan du bare glemme:-) Bare sjekk hvor mange grader prosessoren din er du, burde helst ikke være mere enn ca 52 grader. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Men hvordan har du klokket da, red_devil? Bare satt opp fsb-en? Kanskje du skulle prøve å øke vcore i bios et hakk!? Så ser du om den bli mere stabil da. Lykke til! Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Øk volten på cpu fra 1.5 til 1.6 du... jeg har et svært varmt kabinett og boxed kjøler - funker helt fint. 2.0 @ 2.5 (2.7 med annen kjøling). Lenke til kommentar
seppanen Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Maskinen har problemer å takle nivået. Endre litt på de forskjellige instillingene. Kjør den sakte nedover fra 2,5 MHZ til 2,4 osv..til slutt treffer du og maskinen vil gå stabil. Endre på volt og Vcore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå